mandag 11. mai 2009

Snipp, snapp, snute....

Hei igjen!

Da var vårt eventyr i Mexico over for denne gang.

Vi har opplevd utrolig mye, og hatt det kjempefint!

På onsdag var vi på "jungelsafari". Jeg var den første til å kjøre speedbåten. Utrolig gøy! Vi så egentlig ingen dyr i den såkalte jungelen, men vi fikk snorkle i det karibiske hav! Snorkling er veldig spennende! Vi så mange fisker i alle regnbuens farger. Hadde aldri trodd at jeg kom til å se blekksprut, men det gjorde jeg. De var brune og når vi kom litt for nærme skiftet de farge til hvit!




På torsdag dro vi en aller siste gang til øya Isla Mujeres. Den flotteste plassen jeg vet om! Vi hadde selvfølgelig en photoshoot igjen!

Torsdagskvelden hadde vi bestemt oss for å ikke være ute altfor lenge. Vi dro til señor frõg's, både en resturant, bar og kledsbutikk. De ansatte danset hver halv time, og vi fikk balonger på hodet! Litt senere så vi en vill krokodille på jakt etter mat. Synd at batteriet på kameraet var utladet. Da vi var ferdig på señor frõg's, var det meningen vi skulle dra hjem, men plutselig kom det en mann og spurte om vi ville ha gratis drinker på en nyåpnet pub. Vi tenkte en drink skader vel ikke. Men det ble selvfølgelig litt for mange drinker, og to slitne jenter la seg kl 5 om morgenen.

Så nå er vi altså i Guatemala igjen. Dette er vår aller siste dag her. Og vi har planlagt å dra på shopping runde i Guatemala city etter lunch. Jeg har handlet utrolig mye på markedet her i Antigua! Alt er så flott og fargerikt! Jeg tror dette vil bli mitt siste blogginnlegg på en god stund.


Jeg vil takke alle som har lest og fulgt med på mitt eventyr i Latin-Amerika

Jeg gleder meg til å se dere igjen!

Besos!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar