søndag 19. april 2009

Reisefeber!!

Hei alle sammen! :)

Nå er det jammen ikke lenge til jeg flyr over Atlanterhavet og er på vei til Guatemala for å besøke min kjære venninne, Irene!

Jeg bestilte turen i November, og siden den tid, har jeg nesten ikke snakket om noe annet enn denne turen!
Nå er det bare 2 dager igjen, og det er helt uvirkelig. Skal jeg, JEG virkelig til Amerika....?! Ja, det skal jeg faktisk :D

Jeg jobber siste vakt i natt, før jeg har ferie i 3 uker. Det er en litt blandet følelse egentlig, da Lena, min kjære kollega slutter 1 mai. Dette er den siste vakta vi har sammen. Det er veldig trist, men vi skal holde kontakten!:)

Jeg tror jeg har ordnet med ALT til turen. Tatt hepatitt- A vaksine, Stivkrampe, malariatabletter og jeg har selvfølgelig kjøpt Betakaroten, så jeg kommer brun og blid hjem igjen:)

Jeg har også fått lånt endel praktiske ting til min gode venninne, Annette:)

I sekken har jeg usedvanlig mye mindre enn jeg bruker å ha med på ferie. Jeg har faktisk med meg det jeg virkelig kommer til å bruke, for en liten fugl har hvisket meg i øret at det er billig shopping der nede!;)
Og vet dere hva? Tanta mi har spesialsydd en strand-sekk til meg! Ingen skal få stjele fra MEG noe som helst! Tusen takk kjære tante! Du er så flink :)

Nå skal jeg til tante og regulere ryggselene på sekken;)

Hadet på badet!

1 kommentar:

  1. Hei søte marianne!

    Så bra du har fått deg blogg, velkommen i gjengen. Gleder meg masse til du kommer. Masse, masse, masse!! Ikke stress med å mellomlande, det er så enkelt. Forstår deg godt, for jeg gruet meg jeg og, men det er veldig lett. Håper alt går som planlagt. Irene og jeg blir kjempe glad om du tar med et blad ned til oss:p Vi trenger litt oppdatering på den fronten :D

    Stor klem, Victoria

    SvarSlett