tirsdag 28. april 2009

Magisk møte med Johnny Rockets!

Hei igjen!

Mye har skjedd siden vi kom hit.

På søndag var vi på Basic, en uteplass det kostet 40 dollar å komme inn på, med åpen bar.
Bikinikonkurransen var sånn passe. Frivillige jenter fra hele verden sto i sin bikini og danset til forskjellige sanger. Den som vant skulle få 100 dollar. Jeg ble helt sjokkert over at de tok av seg bikinitoppen forran en stappfull club. Til slutt stod alle kandidatene splitter naken. Jeg ble rett og slett FLAU på deres vegne. Men de om det... Resten av kvelden gikk med på å drikke pina coladas og prate med nye mennesker. Mexicanere er utrolig hyggelige! Vi møtte også noen gutter fra Australia og Tyskland. Vi møtte også en gutt som lignet på Tore Andre Flo! Vi tok bussen hjem alle sammen til hostellet vi bor på..




På mandag sto vi opp kl 13 og snakket litt med moren til Irene på skype. Det er jo denne svineinfluensaen som foregår i Mexico City. Vi fikk høre at Mexico muligens kom til å stenge alle transportmidler og grenser. Vi ringte ambassaden i Mexico umiddelbart, men fikk beskjed om å være der vi er, og at det er ingen grunn til bekymring. De kommer ikke til å stenge grensene, for da blir det helt kaos her.

Ja, så var det på tide å spise litt mat. Vi dro til "The hotel sone" og dro til et kjøpesenter som het La Isla. BARE merkeklær, OVERALT!! Men jeg hadde ikke klær i tankene. Jeg MÅTTE finne Johnny Rockets og spise løkringer! Jammen meg fant jeg den, og det var helt utrolig å smake de herlige løkringene igjen! Burgeren var sinnsykt god også! Resten av kvelden var vi på rommet og så film.

I dag dro vi til en øy som heter Isla Mujeres (Kvinnenes øy). HEEEELT UTROLIG!! Det føltes som om vi badet i et stort svømmebasseng! Temperaturen var kanskje rundt 27 grader, og vannet var lyseblått! Herregud, så flott det var! Vi ligger ganske så nærme ekvator, så jeg ble selvfølgelig kjempe solbrendt i dag!


I kveld skal vi muligens ut på livet igjen. Vi har ingen planer om hvor vi skal dra, men en Corona eller 2 skal vi få til:)

Jeg savner dere alle, men jeg har det også utrolig fint her i Cancun!

3 kommentarer:

  1. Hei, høres utrolig arti ut, bra at dokker kose dokker ivertfall. kjæmpe lekre strender.
    Her hjem e det bare jobbing, litt extra for din skyld, overraskelse!
    Vi prates i baren, masse klemma fra Tommen!!

    SvarSlett
  2. Hei, tommen!
    Og hei, søster!

    Tommen er søt.
    Og det er søster også.

    :)

    SvarSlett
  3. Kan itj du bare gi et lite pip, søster? Har ikke hørt no fra dæ, på melding eller nå.

    Håper alt e fint med dokker!

    Klem

    SvarSlett