fredag 1. mai 2009

Drømmer går i oppfyllelse!

Hola chicas y chicos!

Nå har jeg faktisk vært på et verdenskjent diskotek, Coco Bongo. Først dro vi til en liten klubb som het Congo. Siden Victor kjenner nesten alle sammen i byen, så fikk vi fri bar på Congo for 200 pesos (100 kr) + at vi fikk komme inn på Coco Bongo gratis med fri bar, der det egentlig koster 60 dollar å komme inn! På Coco bongo har de show hver dag med "The mask", "Elvis" osv. Jeg synes nesten det var bedre på Congo enn Coco Bongo, så jeg skjønte ikke helt greia. Men vi har ivertfall vært der!




Ja, så er enda et ønske gått i oppfyllelse. Jeg har svømt med delfiner!!!
Jeg var utrolig nervøs før jeg hoppet ut i vannet med de over 2 meter lange dyrene, men da jeg kom nedi, gledet jeg meg utrolig til å få kontakt med dem. Og jeg tror de faktisk likte meg kjempegodt!

Jeg fikk holde i finnene, klappe dem, få kyss fra dem og et footpush! Footpush vil si at to delfiner dytter meg i føttene med sin snute og svømmer i full fart slik at jeg står opp av vannet. Det var helt utrolig!


Så var det tid for photoshoot på stranda. Her er noen blinkskudd:





Vi har det fortsatt veldig fint i Cancun. Jeg er blitt solbrendt for andre gang, selv om jeg brukte solfaktor 60! Nå skal vi opp i baren til Victor og ta oss noen Coronas, som vanlig!

Hasta luego!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar